Hledáme zájemce o pracovní pozici v projektu Obnovný managment krk. luk: asistent vedoucího projektu
Popis role dle projektu:
Asistent kooperuje s vedoucím projektu při administrativním řízením projektu a finančním řízení. Podle přidělených pravomocí zastupuje vedoucího projektu v době jeho nepřítomnosti, účastní se všech schůzek vedoucího projektu, pořizuje zápisy, je odpovědný za správné vedení projektového archivu, zajišťuje hladký průběh fakturací, je v úzkém kontaktu s ekonomickým oddělením Správy KRNAP, zejména prostředníkem mezi garanty aktivit a účetním oddělením Správy KRNAP. Vede paralelní kontrolní účetní evidenci, sleduje čerpání projektových prostředků, připravuje pro vedoucího projektu pravidelné vyúčtování projektových nákladů. Je kontaktní osobou mezi vedoucím a ostatními členy projektového týmu zejména při koordinaci toku informací. Podílí se na zpracování smluvních ujednání dle podkladů odborných pracovníků týmu.
Popis pracovní pozice:
- naplňování projektových aktivit pro dosažení projektových cílů;
- asistence vedoucímu projektu, spolupráce s garanty projektu a dalšími nadřízenými dle org. schéma Správy KRNAP;
- asistence při koordinaci projektových aktivit, praktické zajišťování potřeb týmu;
- zajišťuje plynulý tok informací mezi členy týmu i navenek;
- naplňování a praktická kontrola dodržování procesních (organizačních) schémat;
- zpracování smluvních ujednání dle podkladů odborných pracovníků týmu;
- zajišťování oběhu dokumentů, fakturace, evidence dokumentů, archivace;
- zpracování PR výstupů aktivity Informovanost: náplň, zákl. grafická úprava a tiskových zpráv, organizace exkurzí, psaní článků o projektu a jeho aktivitách apod.;
- obsluha WEB, Facebook stránek projektu;
- vede základní účetní evidenci, zpracovává výkazy a ekonomické výstupy.
Požadavky:
- kladný vztah k ochraně přírody;
- výborné komunikační schopnosti.
- schopnost logického a kritického uvažování;
- smysl pro odpovědnost, samostatnost, svědomitost;
- systematický a iniciativní přístup k řešení úkolů;
- dobrá znalost práce se sw. MS Office zejména Word a Excel, případně s obdobou;
- aktivní používání řidičského oprávnění skupiny B;
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni;
- trestní bezúhonnost.
- ukončené vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického, manažerského, zemědělského či přírodovědného oboru;
Výhodou:
- přímá účast na projektu nebo v organizaci s minimálním ročním obratem 1 mil. Kč,
- praxe v organizováním osob, s oběhem dokumentů, evidencí, archivací,
- zkušenosti s náplní a zpracováním PR výstupů výhodou,
- znalost prací v GIS (Esri, ArcMap 10.x),
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení na základě délky praxe a dosaženého vzdělání dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění - platová třída 10 (rozpětí 19.760 – 29.740 Kč),
- osobní příplatek a odměny dle náročnosti a kvality odvedené činnosti,
- pracovní úvazek: 1
- nástup možný od 01. 08. 2019
- pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností jejího následného prodloužení až do 31. 10. 2023 (doba trvání projektu).
Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace v obálce označené jako „Výběrové řízení – asistent vedoucího projektu, projektový administrátor“.
Přihlášku včetně všech příloh je možné poslat též e-mailem na adresu mhrochova(zavináč)krnap.cz a to do 15. 7. 2019 do 10:00 hod.
Předpokládaný termín pohovorů s uchazeči: 18. 7. 2019
K pohovoru budou uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu.
Bližší informace poskytne:
Martina Hrochová, tel. 499 456 616, gsm.: 737 225 401, e-mail: mhrochova(zavináč)krnap.cz
Mgr. Lucie Procházková, tel. 499 456 340, gsm.: 603 489 986, e-mail: lprochazkova(zavináč)krnap.cz
Správa KRNAP si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit.