Hledáme zájemce o pracovní pozici v projektu Obnovný managment krk. luk: asistent vedoucího projektu
Popis role dle projektu:
Asistent kooperuje s vedoucím projektu při administrativním řízením projektu a zejména finančním řízení. Podle přidělených pravomocí zastupuje vedoucího projektu v době jeho nepřítomnosti, účastní se všech schůzek vedoucího projektu, pořizuje zápisy, je odpovědný za správné vedení projektového archivu, zajišťuje hladký průběh fakturací, je v úzkém kontaktu s ekonomickým oddělením Správy KRNAP, zejména prostředníkem mezi garanty aktivit a účetním oddělením Správy KRNAP, vede paralelní kontrolní účetní evidenci, sleduje čerpání projektových prostředků, připravuje pro vedoucího projektu pravidelné vyúčtování projektových nákladů. Administrátor je zároveň garantem aktivity Informovanost.
Popis pracovní pozice:
- naplňování projektových aktivit pro dosažení projektových cílů;
- asistence vedoucímu projektu, spolupráce s garanty projektu a dalšími nadřízenými dle org. schéma Správy KRNAP;
- koordinace, praktické zajišťování potřeb týmu;
- zajišťuje plynulý tok informací mezi členy týmu i navenek;
- naplňování a praktická kontrola dodržování procesních (organizačních) schémat;
- zajišťování oběhu dokumentů, fakturace, evidence dokumentů, archivace;
- zpracování PR výstupů aktivity Informovanost: náplň, zákl. grafická úprava a tiskových zpráv, organizace exkurzí, psaní článků o projektu a jeho aktivitách apod.;
- obsluha WEB, Facebook stránek projektu;
-
vede základní účetní evidenci, zpracovává výkazy a ekonomické výstupy.
Požadavky:
obecně platné požadavky:
- alespoň rámcová znalost území Krkonoš;
- kladný vztah k činnosti a poslání Správy KRNAP;
- schopnost logického a kritického uvažování;
- smysl pro odpovědnost, samostatnost, svědomitost;
- systematický a iniciativní přístup k řešení úkolů;
- dobrá znalost práce se sw. MS Office zejména Word a Excell, případně s obdobou;
- spolupráce při přípravě podkladů pro naplňování PR aktivit projektu;
- aktivní používání řidičského oprávnění skupiny B;
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni;
- trestní bezúhonnost.
požadavky vázané k pozici:
- ukončené vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického, manažerského či přírodovědného oboru;
- kladný vztah k ochraně přírody;
- výborné komunikační schopnosti.
Výhodou:
- přímá účast na projektu nebo v organizaci s minimálním ročním obratem 1 mil. Kč,
- praxe v organizováním osob, s oběhem dokumentů, evidencí, archivací,
- zkušenosti s náplní a zpracováním PR výstupů výhodou,
- znalost prací v GIS (Esri, ArcMap 10.x)
Nabízíme:
obecně platná nabídka:
- podle typu úvazku bude pracovní smlouva uzavřena na dobu určitou (12 měsíců) s možností jejího následného prodloužení,
- platové ohodnocení dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění,
- osobní ohodnocení a odměny za nadstandardní výkon, udělované na základě plnění ověřitelných indikátorů
- výhody zaměstnanců státní instituce (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravenky, FKSP),
- smysluplnou a kreativní práci s dlouhodobým pozitivním vlivem na přírodu Krkonoš,
- práci v přátelském a motivovaném kolektivu.
nabídka vázaná k pozici:
- odpovídající finanční ohodnocení na základě délky praxe a dosaženého vzdělání dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění - platová třída 10 (rozpětí 19.760 – 29.740 Kč)
- pracovní úvazek: 0,8 Asistent vedoucího projektu; 0,2 Garant aktivity informovanosti
- nástup od 01. 03. 2019 (případně od 01. 04. 2019)
- pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností jejího následného prodloužení až do 31. 10. 2023 (doba trvání projektu)
Přihláška musí obsahovat:
- označení výběrového řízení
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení
K přihlášce je nutno přiložit:
- motivační dopis (max. 1 A4)
- strukturovaný životopis (max. 1 A4)
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - ověřenou
- výpis z rejstříku trestů (ne starší dvou měsíců)
- souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), v platném znění
Místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:
- Vrchlabí, 01. 03. 2019 (max. 01. 04. 2019)
Termín pro doručení přihlášky:
- 8. 02. 2019 do 12:00 hod.
Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace v obálce označené:
„Výběrové řízení – OBNOVNÝ MANAGEMENT KRKONOŠSKÝCH LUK – ASISTENT VEDOUCÍHO PROJEKTU, KOORDINÁTOR A GARANT AKTIVITY INFORMOVANOST“
Výběrové řízení je dvoukolové:
K pohovoru budou vybraní uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu v termínu: 11. – 15. 2.
Bližší informace poskytne:
Martina Hrochová, tel. 499 456 616, gsm.: 737225401, e-mail: mhrochova(zavináč)krnap.cz
Správa KRNAP si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.