Přeskočit na obsah


Hledáme zájemce o pracovní pozici v projektu Obnovný managment krk. luk: asistent vedoucího projektu

Datum: 25. 1. 2019
  | 
Kategorie: Volná místa
Správa Krkonošského národního parku hledá vhodného kandidáta na pozici asistent vedoucího projektu, koordinátor a garant aktivity informovanost. Přihlášku je možné doručit osobně nebo poštou na adresu organizace do 8. 2. 2019.

Popis role dle projektu:

Asistent kooperuje s vedoucím projektu při administrativním řízením projektu a zejména finančním řízení. Podle přidělených pravomocí zastupuje vedoucího projektu v době jeho nepřítomnosti, účastní se všech schůzek vedoucího projektu, pořizuje zápisy, je odpovědný za správné vedení projektového archivu, zajišťuje hladký průběh fakturací, je v úzkém kontaktu s ekonomickým oddělením Správy KRNAP, zejména prostředníkem mezi garanty aktivit a účetním oddělením Správy KRNAP, vede paralelní kontrolní účetní evidenci, sleduje čerpání projektových prostředků, připravuje pro vedoucího projektu pravidelné vyúčtování projektových nákladů. Administrátor je zároveň garantem aktivity Informovanost.

Popis pracovní pozice:

  • naplňování projektových aktivit pro dosažení projektových cílů;
  • asistence vedoucímu projektu, spolupráce s garanty projektu a dalšími nadřízenými dle org. schéma Správy KRNAP;
  • koordinace, praktické zajišťování potřeb týmu;
  • zajišťuje plynulý tok informací mezi členy týmu i navenek;
  • naplňování a praktická kontrola dodržování procesních (organizačních) schémat;
  • zajišťování oběhu dokumentů, fakturace, evidence dokumentů, archivace;
  • zpracování PR výstupů aktivity Informovanost: náplň, zákl. grafická úprava a tiskových zpráv, organizace exkurzí, psaní článků o projektu a jeho aktivitách apod.;
  • obsluha WEB, Facebook stránek projektu;
  • vede základní účetní evidenci, zpracovává výkazy a ekonomické výstupy.
     

Požadavky:

obecně platné požadavky:

  • alespoň rámcová znalost území Krkonoš;
  • kladný vztah k činnosti a poslání Správy KRNAP;
  • schopnost logického a kritického uvažování;
  • smysl pro odpovědnost, samostatnost, svědomitost;
  • systematický a iniciativní přístup k řešení úkolů;
  • dobrá znalost práce se sw. MS Office zejména Word a Excell, případně s obdobou;
  • spolupráce při přípravě podkladů pro naplňování PR aktivit projektu;
  • aktivní používání řidičského oprávnění skupiny B;
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni;
  • trestní bezúhonnost.

požadavky vázané k pozici:

  • ukončené vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického, manažerského či přírodovědného oboru;
  • kladný vztah k ochraně přírody;
  • výborné komunikační schopnosti.

Výhodou:

  • přímá účast na projektu nebo v organizaci s minimálním ročním obratem 1 mil. Kč,
  • praxe v organizováním osob, s oběhem dokumentů, evidencí, archivací,
  •  zkušenosti s náplní a zpracováním PR výstupů výhodou,
  • znalost prací v GIS (Esri, ArcMap 10.x)

Nabízíme:

obecně platná nabídka:

  • podle typu úvazku bude pracovní smlouva uzavřena na dobu určitou (12 měsíců) s možností jejího následného prodloužení,
  • platové ohodnocení dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění,
  • osobní ohodnocení a odměny za nadstandardní výkon, udělované na základě plnění ověřitelných indikátorů
  • výhody zaměstnanců státní instituce (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravenky, FKSP),
  • smysluplnou a kreativní práci s dlouhodobým pozitivním vlivem na přírodu Krkonoš,
  • práci v přátelském a motivovaném kolektivu.

nabídka vázaná k pozici:

  • odpovídající finanční ohodnocení na základě délky praxe a dosaženého vzdělání dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění - platová třída 10 (rozpětí 19.760 – 29.740 Kč)
  • pracovní úvazek: 0,8 Asistent vedoucího projektu; 0,2 Garant aktivity informovanosti
  • nástup od 01. 03. 2019 (případně od 01. 04. 2019)
  • pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností jejího následného prodloužení až do 31. 10. 2023 (doba trvání projektu)

Přihláška musí obsahovat:

  • označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení

K přihlášce je nutno přiložit:

  • motivační dopis (max. 1 A4)
  • strukturovaný životopis (max. 1 A4)
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - ověřenou
  • výpis z rejstříku trestů (ne starší dvou měsíců)
  • souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), v platném znění

Místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:

  • Vrchlabí, 01. 03. 2019 (max. 01. 04. 2019)

Termín pro doručení přihlášky:

  • 8. 02. 2019 do 12:00 hod.

Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace v obálce označené:

„Výběrové řízení – OBNOVNÝ MANAGEMENT KRKONOŠSKÝCH LUK – ASISTENT VEDOUCÍHO PROJEKTU, KOORDINÁTOR A GARANT AKTIVITY INFORMOVANOST“

Výběrové řízení je dvoukolové:
K pohovoru budou vybraní uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu v termínu: 11. – 15. 2.

Bližší informace poskytne:
Martina Hrochová, tel. 499 456 616, gsm.: 737225401, e-mail: mhrochova(zavináč)krnap.cz

Správa KRNAP si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.
 





Skrýt nabídku