Přeskočit na obsah


Hledáme zájemce o pracovní pozici: administrativní pracovník odboru státní správy

Datum: 19. 6. 2019
  | 
Kategorie: Volná místa
Správa Krkonošského národního parku hledá vhodného kandidáta na pozici administrativní pracovník odboru státní správy. Přihlášku je možné doručit osobně nebo poštou na adresu organizace do 4. 7. 2019 do 12 hodin.

požadavky:

  • SŠ vzdělání
  • občanská a morální bezúhonnost
  • koncepční myšlení a organizační schopnosti
  • schopnost týmové práce, samostatnost, pečlivost
  • dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • perfektní znalost českého pravopisu
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office na uživatelské úrovni)

nabízíme:

  • plný pracovní úvazek
  • odpovídající finanční ohodnocení na základě délky praxe a dosaženého vzdělání dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platné pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 2
  • platová třída 7 (do 23 280,-- Kč v závislosti na délce praxe).

přihláška musí obsahovat:

  • označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení

k přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis a motivační dopis
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším vzdělání
  • výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 2 měsíců)

místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:

  • Vrchlabí, září 2019 (možno i dříve)

Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace do 4. 7. 2019 do 12.00 hod. v obálce označené jako „Výběrové řízení – administrativní pracovník OSS.“
Označenou obálku s přihláškou, která bude podána poštou, je nutno vložit do krycí obálky s adresou organizace.

K případnému pohovoru budou uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu.

Správa KRNAP si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení.

Bližší informace poskytne uchazečům Ing. Hana Slavíčková (tel.: 499 456 512, e-mail: hslavickova(zavináč)krnap.cz).





Skrýt nabídku